DET PRAKTISKE

  • Minimumsantal
    Selskaber hos Resumé er som udgangspunkt min. 50 personer, men der kan dog laves specialaftaler.
    Alt afhængig af kuvertpris og setup. Der er plads til 80-90 personer afhængig af bordopstilling.
  • Duge og servietter
    Som standard er vores duge og servietter hvide. Har I personlige præferencer, efterkommer vi gerne disse, så vidt det er muligt.
    Ønskes anden farve end hvid, koster det kr. 20,- pr. person.
  • Blomster
    Standarddekorationer er inkluderet i alle arrangementer. Specielle ønsker afregnes efter regning eller medbringes.
  • Forlængelse af arrangement
    Ønskes arrangementet forlænget er prisen 1500 kr. + forbrug pr. påbegyndt time. Efter klokken 20:00 er prisen 2500 kr. + forbrug pr. påbegyndt time.
  • Servering
    Alle priser er inklusiv personale.
    Ønsker I at medbringe egen vin, afregnes dette med en betjeningsafgift på 295 kr. pr. flaske.
  • Menu
    Menuen aftales senest 14 dage før arrangementet.
  • Børn
    For børn under 12 år betales der halv pris for maden, eller der kan vælges frit imellem vores børnemenuer.
    Børn under 3 år er uden beregning.
  • Specialkost
    Er der allergier eller andet vi skal være opmærksomme på, så informer os gerne.
    På den måde sikre I jer, at det bliver en god oplevelse for alle jeres gæster.
  • Afbestillingsregler
    Senest 7 dage før arrangementet skal vi kende det endelige antal gæster samt bordplan.
    Afbestillinger 7 dage før arrangementet afregnes 50 % af beløbet.
    Afbestillinger på selve dagen afregnes 100 % af beløbet.
  • Musikere/fotografer
    Mad til musikere og fotografer koster fra kr. 195,- pr. person og skal bestilles på forhånd.